FAQ (ხშირად დასმული კითხვები)

ეს არის საგადახდო მიღების სისტემა, რომელიც საშუალებას მისცემს ონლაინ მაღაზიის მფლობელ,ს ერთი ინტერფეისის გამოიყენებით მიიღოს გადახდა 16-ზე მეტი პოპულარული საგადახდო სისტემით.

არა, რადგან ინტერკასა არ წარმოადგენს საგადახდო სისტემას. თუ ჩვენი სერვისის გამოყენებით განახორციელებთ გადახდას, თქვენ მიიღებთ საფულეს, თუმცა ვერ მოახერხებთ მის  შევსებას, რადგან მასზე გადასვლით თქვენ შეგიძლიათ მხოლოდ გადახდის ისტორიის თვალყურის დევნა.

ჩვენს სისტემაში გახსნილია შემდეგი საგადახდო მიმართულებები:
- საბანკო ბარათები Visa და Mastercard;
- ნაღდი ფულით გადახდა;
- SWIFT;
- გადახდა მობილური ოპერატორების დახმარებით;
- ელექტრონული საგადახდო სისტემების მეშვეობით: Yandex.Money, Qiwi, WebMoney, W1, Bitcoin და ა.შ.

თქვენი საქმიანობის სფეროდან და  თანამშრომლობის ფორმიდან გამომდინარე,  ჩვენ გთავაზობთ ყველაზე ხელსაყრელ პირობებს.  დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ მიიღოთ სატელეფონო კავშირით ან წერილობით. საკონტაქტო ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ კონტაქტების ნაწილში.. 

სისტემასთან მუშაობის ორი ვარიანტი არსებობს:
1. პირადი სალაროს რეჟიმი, სადაც თანხის გადატანა შესაძლებელია საბანკო ბარათებზე (გრივნა /რუბლი) და ელექტრონულ საფულეზე.
2. იურიდიული პირის ან მეწარმის სახით, იმ შემთხვევაში თუ თქვენ ხართ უკრაინის, რუსეთის ან ევროპის ქვეყნების რეზიდენტი. ამ სიტუაციაში, თანხის გადატანა შესაძლებელი იქნება ანგარიშსწორების ანგარიშზე.

ჩვენ არ გავცემთ ჩეკებს გადახდილ თანხებზე, რადგან ჩვენ ვართ საგადახდო სისტემების მექანიზმი. თქვენ შეგიძლიათ დააგენერიროთ ან მოითხოვოთ გადახდის ჩეკი იმ საგადახდო სისტემის გამოყენებით, რომლის მეშვეობითაც განხორციელდა გადახდა.

დამატებითი საგადახდო მეთოდების გასააქტიურებლად, გააგზავნეთ მოთხოვნა: [email protected]
წერილში აუცილებლად უნდა:
1. მიეთითოს სალარო ID და თქვენი რესურსის URL.
2. გაგვაცნოთ, თუ რა სახის მომსახურებას გვთავაზობთ, რისთვის ხორციელდება თანხისნ გადახდა.
3. "ინტერკასა"-ს მეშვეობით საქონლისა და მომსახურების საფასურის გადახდის პროცესის ეტაპობრივი აღწერა: როგორ გადადის მომხმარებელი მთავარი გვერდიდან გადახდის გვერდზე?
4. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი რესურსი ითხოვს სისტემაში მომხმარებლის სახელის და პაროლის შეყვანას, უნდა მიმართოთ სისტემის სატესტო ვარიანტებს. გთხოვთ, არ შეცვალოთ ან წაშალოთ მათ მიერ მოწოდებული მონაცემები.

თქვენი რესურსის მომსახურების ხარისხის გასაუმჯობესებლად და მომხმარებელთა მხრიდან შეკითხვების არსებობის შემთხვევაში, ჩვენ მზად ვართ ოპერატიულად დავუკავშრდეთ თქვენს კომპანიაზე პასუხისმგებელ მენეჯერს. გთხოვთ მიუთითოთ მისი:
- სახელი გვარი;
- ტელეფონი;
- ელ.ფოსტა;
- Skype.

სტანდარტულად:
- გრივნა;
- რუბლი.
დამატებითი ვალუტის გააქტიურება შესაძლებელია:
- დოლარი;
- ევრო.
თუ თქვენ გადაიხდით თანხას საგადახდო დავალებაში მითითებული ვალუტისგან განსხვავებული ვალუტით, თქვენ გაააქტიურებთ ფულადი სახსრების ავტომატურ კონვერტაციას სალაროში მითითებულ ვალუტაზე.
ამ საკითხთან დაკავშირებით უფრო დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ მოიძიოთ პერსონალურ მენეჯერთან და ასევე ჩვენს ტექნიკურ ჯგუფთან.